Display stojany

Display stojany mohou být rozděleny do tří hlavních skupin: P.O.P. Prodejní stojany, Propagační stojany a Předváděcí stojany. Typickými materiály pro výrobu stojanů jsou: kovy, laminát, MDF desky, dřevo, plasty a sklo. Stojany obvykle obsahují firemní a brandingové potisky a mohou být vybaveny dalšími komponenty jako jsou: osvětlení, psací plocha, schránka na odkazy, elektrická přípojka, PC/TV monitor, světelné nápisy, zásobníky na brožury, úložné skříňky, kolečka a jiné komponenty dle Vašich požadavků.

Galerie

Test

Test

Test

Test

Test

Test

Test

Test

Test

Test

Předváděcí stojany - náhled

Předváděcí stojany

Předváděcí stojany představují ideální řešení pro samoobslužné prvky podpory prodeje. Jejich výhodou je, že si zákazníci mohou sami vyzkoušet vystavené zboží.

Zobrazit
P.O.P. Prodejní stojany - náhled

P.O.P. Prodejní stojany

P.O.P. (Point of Purchase) prodejní stojany jsou zvláště používány v místech prodeje k zvýraznění nabídky a k upoutání pozornosti zákazníka.

Zobrazit
Propagační stojany - náhled

Propagační stojany

Propagační stojany jsou určeny k vystavení Vašich katalogů, brožur, letáků a jiných tištěných propagačních materiálů.

Zobrazit



Kontakt

Kontaktní údaje

Kontaktní adresa:
Kalusova 871/8
709 00 Ostrava – Mariánské hory
E-mail: petr.maly@d-line.cz
Telefon: +420 777 820 005

IČO: 26876973
DIČ: CZ26876973

Krajský soud v Ostravě, vložka 41079 C
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Další informace